Căutare
Toate produsele
    Meniu Close

    Expediere & Returnări

    sediu etbm.ro

    1. Modalitati de Transport si Livrare a comenzilor efectuate pe etbm.ro 

    Magazinul online etbm.ro comercializeaza produse ce se afla in stoc propriu, Tobimar SRL, si produse ce se afla in stoc furnizor (producator).

    Coletul aferent comenzii dvs va ajunge la destinatie in termen de maxim 24 - 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii si expedierea lui de catre firma noastra. In ziua livrarii, veti fi contactat telefonic, de catre curier, pentru a stabili ora la care doriti sa se efectueze livrarea.
    Nici o comanda nu este procesata fara sa fiti contactat in prealabil pentru confirmare (via email ori apel telefonic). In cazul produselor care se afla in stoc furnizor sau pentru produsele ce nu figureaza in catalogul online, termenul de livrare poate depasi cele 48H, aceasta informatie urmand a va fi comunicata de catre reprezentatul nostru de vanzari in momentul confirmarii comenzii. Termenul de livrare pentru produsele ce sunt in stoc furnizor poate varia intre 3-60 zile. Media termenul de livrare pentru fiecare produs este afisata in pagina acestuia.

    Pentru orice comanda incompleta (a se intelege ca nu toate produsele sunt in stoc propriu) se poate opta pentru livrari partiale fara cost suplimentar.

    2. Informatii disponibilitate stoc

    Fiecare produs expus pe www.etbm.ro este insotit de informatii referitoare la disponibilitatea sa in stocul nostru, Tobimar.

    Clientii persoana fizica si/sau Juridica fara contract pot vizualiza estimativ stocul sub forma urmatoare:

    • - Stoc furnizor, adica produsul este in stocul producatorului si se aduce la comanda:
    • - Stoc Limitat 1-20 (UM), adica produsul este in stoc intr-o cantitate estimata a fi intre 1-20 unitati masura;
    • - In stoc +20 (UM), adica produsul este in stoc intr-o cantitate estimata a fi peste 20 unitati masura;

    De asemenea, fiecare produs are specificata unitatea de masura (ml, buc, punga etc).


    3. Livrarea comenzii

    • Este gratuita pentru comenzi de peste 250 Lei (pentru colete cu greutate volumetrica sub 100kg);
    • Este taxabila cu 25 Lei (TVA inclus)/comanda, in cazul in care comanda nu depaseste 250 Lei exclus taxa Livrare;
    • Este taxabila conform estimarilor punctuale, date de adresa de destinatie si calculul volumetriei coletului, pentru orice comanda a carei greutate volumetrica depaseste 100kg (de exemplu: jgheaburi 2ml sau 3ml, tuburi PVC 2ml, tuburi corugate la colac, cablu pe tambur etc).

    Serviciul de curierat folosit de catre etbm.ro pentru livrarea comenzilor poate fi ales de catre client dintre partenetii nostri: Cargus, GLS si Palex (pentur marfuri voluminoase). In mod exceptional, pentru comenzi de valoare mare, produsele se trimit pe flota proprie.

     

    4. Modalitati de Plata

     

    Pe  etbm.ro  puteti opta pentru una din urmatoarele modalitati de plata:

    - Plata Ramburs: Contravaloarea comenzii se achita reprezentantului firmei de curierat.

    - Plata prin Ordin de Plata: in momentul in care ati optat pentru aceasta modalitate de plata, emailul de procesare a comenzii va fi insotit de o factura proforma. Transferul bancar se va efectua conform facturii in cauza, trimiterea coletului urmand sa aiba loc dupa ce o confirmare a platii va sosi pe adresa [email protected].

    - Plata online cu cardul: Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2). Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, etbm.ro foloseste platforma PlatiOnline.ro. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati PlatiOnline. In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata PlatiOnline. etbm.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul tau.

    Ne rezervam dreptul de a modifica preturile produselor afisate pe site precum si promotiile aferente. Ne rezervam dreptul sa solicitam plata integrala in avans.

    In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de catre CLIENT, nu poate fi livrat de catre etbm.ro, acesta din urma va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea PRODUSULUI si/sau SERVICIULUI, in termen de maxim 14 zile de la data la care etbm.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care CLIENTUL si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din CONTRACT.

    Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca etbm.ro

    Nota: In cazul produselor ce sunt comercializate de pe stocul furnizorului, si care de regula au termen de livrare cuprins intre 3-15 zile lucratoare (acest termen poate fi depasit in cazuri particulare), plata in avans nu este o conditie obligatorie pentru onorarea comenzii. Astfel, consumatorii au dreptul sa solicite plata in sistem ramburs la livrare sau transfer bancar in ziua expedierii comenzii sau a unei parti din comanda. De asemenea, daca consumatorul a achitat in avans (prin OP sau card) comanda unor astfel de produse, poate solicita returnarea contravalorii produselor urmand sa achite doar in momentul primirii produselor. Aceasta regula nu se aplica persoanelor juridice.


    5. Politica de retur

     

    Daca sunteți nemulțumit de produsele cumparate de la www.etbm.ro și vreți sa renunțați la cumparare și implicit sa primiți banii inapoi, puteți sa aplicați pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile calendaristice, conform dispozițiilor Ordonantei de Guvern nr. 34/2014, privind protecția consumatorilor la incheierea și executarea contractelor la distanța.

    Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

    a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;

    b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului;

    Prin contract la distanța se ințelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un Comerciant și un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre Comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte și la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanța.

    Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clienților care au achiziționat produse online (in speta de pe site-ul www.etbm.ro) si doar persoanelor fizice.

    Aceasta optiune NU are valabilitate in urmatoarele cazuri:

    • - produsul a fost folosit (montat) si prezinta urme de folosire, uzura fizica excesiva, zgarieturi, lovituri, ambalaj rupt;
    • - produsul a fost fabricat la comanda;
    • - in conditiile in care consumatorul decide returnarea mai multor produse identice comandate ale caror ambalaje au fost desigilate. Altfel, daca toate produsele identice au fost desigilate, returul se va efectua doar pe un singur produs.

    Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanța, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitați și fara invocarea vreunui motiv.

    Conform Ordonanței nr. 34/2014 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre Comerciant. Dreptul de renunțare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. ETBM ofera posibilitatea de retur gratuit, indiferent de valoarea comenzii.

    Rambursarea contravalorii produselor se va face in cel mult 15 de zile lucratoare de la data denunțarii contractului de catre consumator. Conform dispozițiilor Ordonanței nr. 34/2014, consumatorul nu poate denunța unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor in care parțile (consumatorul și comerciantul) au convenit altfel:

    a) contracte de furnizare de servicii a caror execuție a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 14 zile calendaristice;

    b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de Comerciant;

    c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

    d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care aceste inregistrari sau programe informatice au fost desigilate de catre consumator;

    e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor magazin;

    Pentru orice detalii sau neclaritați privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe www.etbm.ro . 

    Consumatorul nu poate denunta unilateral o comanda daca produsul sau produsele din respectiva comanda au fost realizate (fabricate) punctual pentru comanda sa, urmand a se aplica doar conditii de garantie si inlocuire pe baza garantiei in caz de defect (conform Articol 10, litera C din OUG 34/2014).

    Produsele comandate ca parte a unui pachet trebuie returnate asa cum au fost primite (ca pachet, nu individual). Produsele care au fost comandate ca urmare a unei promotii de lichidare stoc nu mai pot fi returnate, daca a fost semnalat clar in prealabil consumatorului acest lucru.

    Persoanele Juridice fara contract de colaborare pot semnala neconformitatea produselor primite in maxim 24 ore de la receptia produselor la destinatie (se considera receptie primirea produselor de la Curier). Persoanele Juridice pot returna produsele comandate doar daca acestea sunt neconforme specificatiilor tehnice si/sau prezinta defectiuni. Aceasta regula nu supra-scrie acordarea Garantiei de 1 an de zile.

     

    Anularea comenzilor online se face numai prin e-mail trimis pe adresa [email protected].

     

    6. Procedura de Retur

     

    Se aplica pentru orice tip de retur, implicit pentru produse cu defectiuni de fabricatie sau livrate necorespunzator.

    Pe etbm.ro returul este foarte simplu:

    - semnalezi prin email catre [email protected] ca doresti returul, pregatesti produsele pentru transport iar noi trimitem pe cheltuiala noastra curierul sa ridice coletul.

    Dupa receptia returului si verificarea produselor, returul va fi inregistrat (factura storno) iar orice suma aferenta va fi rambursata in contul clientului in maxim 15 zile lucratoare.

    a) Returul se va face sub coordonarea echipei etbm.ro si doar respectand procedura de lucru;

    b) La solicitarea clientului procedura de Retur incepe prin solicitarea depusa, de unul din membrii echipei etbm.ro, partenerului nostru de curierat pentru ridicarea coletului pentru Retur;

    c) Se va inregistra returul la depozitul central din Alba Iulia;

    d) In functie de caz, dorinta clientului, produsele vor fi schimbate urmand a fi livrate catre client sau se va trece la rambursarea integrala a contravalorii comenzii.

     

    7. Garantii

     

    Toate bunurile comercializate de catre etbm.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate, dar despre care sunteti informat/a in prealabil), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

    Bunurile vandute si livrate de etbm.ro detin certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, altfel sunt emise de catre S.C. Tobimar S.R.L.

    Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.


    In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.


    Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected] . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.