Căutare
Toate produsele
    Meniu Close

    Întrebări frecvente - Philips Hue Secure

    Depanarea camerei

    De ce permisiuni am nevoie pentru a adăuga o cameră Secure?
    Trebuie să fiți administratorul în Casă. Puteți vedea permisiunile actuale în aplicația Philips Hue atingând Setări > Cont > Casă. Pentru a deveni administrator, puteți solicita permisiuni de administrator de la alt administrator din aceeași Casă. 

    Cum repornesc o cameră Secure?
    Țineți apăsat butonul de pe spatele camerei timp de 5 secunde. Camera va emite un semnal după 2 secunde, apoi altul după 5 secunde. Eliberați butonul după al doilea semnal sonor. Asigurați-vă că nu țineți apăsat butonul mai mult decât atât, deoarece, după 10 secunde, veți reseta camera la setările din fabrică.

    Ce indică LED-urile din camera Secure?

    Iată ce indică luminile LED ale camerei dvs.:

    • Albastru intermitent: Camera se configurează
    • Albastru continuu: Camera este conectată cu succes atât la aplicație, cât și la rețeaua Wi-Fi
    • Roșu: Camera înregistrează sau vizualizarea live este activată
    • Violet: Camera pornește
    • Verde: Camera execută o actualizare software

    Voi schimba routerul. Va afecta acest lucru camera Secure?
    Da. Dacă schimbați routerul Wi-Fi sau conectați camera la o altă rețea Wi-Fi, camera va apărea offline. Actualizați rețeaua Wi-Fi în aplicația Philips Hue din Setări > Camere > Setări avansate > Schimbare rețea Wi-Fi.

    Unde trebuie să montez o cameră Secure?
    Camera este rezistentă la intemperii, așa că o puteți folosi oriunde în interiorul sau în afara casei. Vă recomandăm să o amplasați lângă punctele de intrare, cum ar fi ușa din față, ușa din spate, ferestrele de la parter, aleile de acces și garajele. Pentru cele mai bune rezultate, montați camera la o înălțime de aproximativ 1,5–2 metri. Rețineți că camera are o distanță de detectare a mișcării de 6–10 metri, în funcție de setarea de sensibilitate pe care o alegeți.

     

    Camere cu alimentare pe cablu

    Care este raza de detecție a camerei Secure?
    Când este instalată la o înălțime de 2 m, camera are un câmp vizual de 6 m, la 110°. Mișcarea generală poate fi detectată de la distanță, în timp ce alertele AI, care vă spun dacă o persoană, un animal, un vehicul sau un pachet a declanșat mișcarea, necesită o distanță mai mică față de cameră. Puteți alege unul dintre cele trei niveluri de sensibilitate de detecție a mișcării. Distanța de 6 metri se bazează pe setarea medie, care este implicită. Dacă modificați sensibilitatea la nivelul ridicat sau scăzut, aceasta va afecta distanța de detecție. Rețineți că sensibilitățile mai mari vor reduce durata de viață a bateriei.

    Camera Secure acceptă recunoașterea facială?

    Camerele Secure au funcții AI încorporate, care pot detecta dacă mișcarea pe care o captează provine de la o persoană, un animal, un vehicul sau un pachet. Cu toate acestea, nu acceptă recunoașterea facială.

    Care sunt cerințele minime de internet pentru camerele Secure?
    Pentru videoclipuri de 1080p, este necesară o viteză de încărcare de 10–20 Mbps. Dacă nu există suficientă lățime de bandă, videoclipul poate avea decalaje. Asigurați-vă că camera se află în raza de acțiune a rețelei Wi-Fi și că nu există interferențe. În cazul în care viteza Wi-Fi este scăzută, contactați furnizorul dvs. de servicii de internet pentru a verifica viteza lățimii de bandă.

    Sunt disponibile alertele avansate ale camerei Secure atunci când aceasta este dezarmată?

    Pentru a primi alerte avansate, care vă spun ce a cauzat mișcarea — o persoană, un animal, un vehicul sau un pachet — sistemul dvs. trebuie să fie armat.

    Ce rol are butonul de pe camera mea Secure?
    Butonul face lucruri diferite atunci când este ținut apăsat pentru perioade diferite de timp. După fiecare acțiune descrisă mai jos, camera va emite un semnal sonor. Eliberați butonul după semnalul sonor.

    • 2 secunde: repornește camera și activează conexiunea Bluetooth
    • 5 secunde: repornește camera
    • 10 secunde: resetează camera la setările din fabrică

     

    Camere cu alimentare pe baterie

    Cât timp durează reîncărcarea camerei Philips Hue Secure cu baterie?
    Este nevoie de 7-8 ore pentru a reîncărca complet o cameră cu baterie Secure.

    Camera Secure cu baterie poate funcționa în orice condiții meteorologice?
    Camera Secure cu baterie este concepută pentru a funcționa la temperaturi cuprinse între -20 °C și 45 °C. Dacă temperatura este sub 0 °C sau peste 40 °C, camera poate să nu se încarce corect. La temperaturi extreme (sub -20 °C sau peste 45 °C, de exemplu), poate intra în modul de repaus, pentru a preveni deteriorarea. Camera nu poate fi scoasă din acest mod de repaus, cât timp temperaturile rămân extreme.

    Pot înlocui bateria camerei cu baterie Secure?
    Bateria reîncărcabilă nu poate fi înlocuită. Puteți încărca camera cu baterie Secure cu cablul de alimentare livrat împreună cu camera. Durează aproximativ 7-8 ore pentru ca camera să se încarce complet.

    Pot folosi camera Secure cu baterie în timp ce este conectată la încărcător?
    Da! Camera Secure cu baterie va funcționa normal în timp ce se încarcă. Rețineți că, deși camera și cablul de alimentare sunt rezistente la intemperii, ștecherul nu este și, prin urmare, trebuie să fie utilizat numai cu prize de alimentare de interior.

    Cum pot maximiza durata de viață a bateriei camerei mele Secure cu baterie?
    Deși nu există un mod de economisire a bateriei pentru camerele Secure, puteți folosi aceste sfaturi pentru a prelungi intervalul de timp dintre încărcări: 

    - Schimbați sensibilitatea la Scăzut în Setări > Camere > Avansat > Sensibilitate la mișcare. Această setare consumă mai puțină energie a bateriei decât modul de sensibilitate ridicată, însă reduce raza de detecție a camerei.
    - Reduceți timpul de înregistrare pentru videoclipuri din Setări > Camere > Audio și video.
    - Evitați să așezați camera lângă orificiile de încălzire. Deoarece camera utilizează un senzor PIR (infraroșu pasiv), modificarea temperaturii poate cauza pornirea inutilă a camerei din modul de repaus.
    - Asigurați-vă că zona de flux live a camerei nu vizează zone aglomerate, cum ar fi străzile principale sau trotuarele frecventate.

     

    Senzorii de contact

    Ce denotă indicatorul LED de pe senzorul de contact Secure?
    LED-ul din jurul butonului de pe senzorul de contact folosește culori și modele diferite pentru a vă informa despre diferite stări:

    • Buclă roșie/verde/portocalie: Senzorul de contact a fost resetat
    • Lumină roșie continuă: Baterie extrem de descărcată
    • Lumină roșie care rămâne aprinsă timp de 2 secunde: Nu se poate conecta la consola Bridge
    • Lumină verde care clipește o dată: Senzor de contact închis
    • Lumină verde care clipește de două ori: Senzor de contact deschis
    • Lumină verde care rămâne aprinsă timp de 2 secunde: Consolă Bridge găsită
    • Lumină portocalie care clipește o dată: Se caută consola Bridge sau placa din spate a fost îndepărtată
    • Lumină portocalie care rămâne aprinsă timp de 20 de secunde: Actualizare firmware în curs

    Pot folosi senzorul de contact Secure în scopuri legate de securitate, precum și pentru controlul luminii?
    Da. Senzorul de contact Secure poate fi folosit pentru a trimite notificări legate de securitate, precum și pentru a controla luminile inteligente.

    Cum resetez senzorul de contact Secure?
    Pentru a reseta senzorul de contact Secure: 

    1. Demontați placa din spate.
    2. Apăsați lung butonul de resetare de pe spatele senzorului, timp de 10 secunde.
    3. Când indicatorul LED de pe senzorul de contact finalizează ciclul roșu, verde și portocaliu, înseamnă că este resetat.


    Cum trebuie să poziționez senzorul de contact Secure?
    Pentru cele mai bune rezultate, plasați magnetul (partea mai mică) pe partea mobilă, de exemplu pe o ușă. Așezați senzorul în sine pe partea fix, adică pe cadrul ușii. Asigurați-vă că ambele părți ale senzorului nu sunt la îndemâna copiilor. Magnetul poate fi plasat la stânga, la dreapta sau deasupra senzorului, dar trebuie să fie întotdeauna orientat către secțiunea lucioasă. Încercați să evitați suprafețele din oțel și magneții puternici, cum ar fi cei din difuzoare, deoarece aceștia pot afecta performanța senzorului. În cele din urmă, asigurați-vă că există suficient spațiu pentru a înlocui cu ușurință bateria senzorului, dacă este necesar. 

    Cât de aproape trebuie să fie senzorul de contact Secure de magnet?
    Distanța maximă dintre senzor și magnet este de 2 cm. Rețineți că materialele precum lemnul pot fi afectate de temperatură și umiditate, iar distanța dintre senzor și, de exemplu, cadrul ușii se poate modifica.

    Senzorul de contact Secure și magnetul acestuia trebuie să fie plasate la aceeași înălțime?
    În mod ideal, senzorul și magnetul sunt aliniate, cu magnetul lângă partea lucioasă a senzorului. Totuși, dacă este necesar, magnetul poate fi plasat cu până la 2,5 cm mai sus decât senzorul. Asigurați-vă întotdeauna că testați configurația pe care doriți să o utilizați înainte de a atașa adezivul.

    Ce tip de baterie folosește senzorul de contact Secure și cât timp va dura aceasta?
    O baterie CR2 este inclusă cu senzorul de contact Secure. Aceasta ar trebui să dureze cel puțin 2 ani.

    Senzorul de contact Secure poate fi utilizat fără o consolă Bridge?
    Senzorul de contact Secure are nevoie de o consolă Bridge.

    Indicatorul LED de pe senzorul meu de contact Secure este roșu, dar bateria este încărcată. Ce este în neregulă?
    Este posibil ca senzorul de contact Secure să fi pierdut conexiunea la consola Bridge. Încercați să mutați senzorul de contact Secure mai aproape de consola Bridge. Fiecare dispozitiv Philips Hue face parte dintr-o rețea mesh, care mărește gama de conectivitate, astfel încât pierderea conexiunii se poate datora faptului că un dispozitiv Philips Hue a fost oprit și rețeaua mesh a fost întreruptă. În acest caz, porniți dispozitivul care a fost oprit pentru a restabili rețeaua mesh. 

    De ce a trimis senzorul meu de contact Secure o notificare cu o posibilă avertizare de manipulare?
    Dacă vedeți acest avertisment, senzorul dvs. de contact a fost scos de pe placa posterioară. Aceasta poate însemna că cineva a manipulat sau a îndepărtat senzorul de contact.

    Senzorul de contact Secure nu mai detectează dacă a fost deschis sau închis. Ce trebuie să fac?
    Mai întâi, verificați dacă indicatorul LED de pe senzorul dvs. de contact încă funcționează. Acesta ar trebui să clipească în verde o dată când este închis și să clipească în verde de două ori atunci când este deschis. Dacă luminile nu se aprind intermitent, asigurați-vă că distanța dintre magnet și senzor este de 2 cm. Dacă este necesar, ajustați distanța. Dacă magnetul se află la 2 cm, bateria poate fi descărcată și trebuie înlocuită. Aveți probleme în continuare? Contactați serviciul de asistență.

    Pe ce fel de suprafețe pot folosi banda adezivă a senzorului de contact Secure?
    Banda adezivă funcționează pe majoritatea suprafețelor plane. Asigurați-vă că curățați și degresați suprafața înainte de a aplica banda.

    Cum trebuie să montez senzorul de contact Secure?
    Vă recomandăm să plasați magnetul — piesa mai mică a senzorului — pe partea mobilă a ușii sau a ferestrei, deci pe ușa sau fereastra în sine. Așezați unitatea senzorului pe cadrul ușii sau al ferestrei. Puteți plasa magnetul la stânga, la dreapta sau deasupra părții superioare, lucioase a senzorului. Evitați amplasarea senzorului pe suprafețe de oțel sau pe obiecte cu câmpuri magnetice puternice, cum ar fi difuzoarele. Asigurați-vă că există suficient spațiu în jurul senzorului pentru a-l putea scoate dacă trebuie să înlocuiți bateria. 

    De ce senzorul de contact Secure nu detectează activitatea dacă îl deschid și îl închid rapid?
    Senzorul de contact este proiectat cu o logică de economisire a bateriei. Deci, dacă este deschis și închis în succesiune rapidă, cum ar fi din cauza unei rafale de vânt, senzorul de contact va aștepta ca situația să se stabilizeze înainte de a trimite o alertă.